Επικοινωνία
26610 43434 [email protected]
[email protected]
09 Απρ, 2018

4 Στοιχεία που θα πρέπει να έχει η Ιστοσελίδα του ξενοδοχείου σας

Share

Στο άρθρο που ακολουθεί θα αναλύσουμε τα 4 βασικά στοιχεία που θα πρέπει να έχει η ιστοσελίδα του ξενοδοχείου σας.

1.Συμβατότητα με φορητές συσκευές (Responsive Layout)

Το πόσο αναγκαίο είναι να είναι ένα website ξενοδοχείου συμβατό με κινητές συσκευές το έχουμε πλέον όλοι αντιληφθεί.

Mobile vs Desktop

Στα μέσα του 2015’ η google επιβεβαίωσε ότι πλέον γίνονται περισσότερες αναζητήσεις σε φορητές συσκευές (Κινητά Τηλέφωνα και Tablet) απ’ ότι σε σταθερούς υπολογιστές και Laptops.

Go Mobile or Go Home

Από την άνοιξη του 2014’ η google με επίσημη ανακοίνωσή της ανέφερε ότι αν μία ιστοσελίδα δεν είναι συμβατή σε φορητές συσκευές (Mobile Friendly) θα υποβαθμιστεί στα αποτελέσματα των αναζητήσεων και αντίστοιχα θα βελτιώσει την κατάταξη των ιστοσελίδων που είναι πλήρως συμβατές. Επίσης με τον Mobile First τρόπο κατάταξης που χρησιμοποιεί η Google, από τον Μάρτιο του 2018, δίνει ακόμη περισσότερη έμφαση στο πως είναι δομημένη μια ιστοσελίδα στην mobile version της.

Tip: Αποφύγετε μεγάλες φωτογραφίες και video που ‘βαραίνουν’ την mobile ιστοσελίδα σας. Ο χρόνος φόρτωσης της ιστοσελίδας είναι πολύ σημαντικός!

2.Κριτικές (Reviews)

Οι επιλογές που έχουμε εδώ είναι δύο.

Self-Hosted Reviews vs Trip Advisor & Google Reviews

Μπορούμε είτε να δώσουμε στους πελάτες μας την δυνατότητα να γράφουν τις κριτικές τους στο website μας, είτε να τους δώσουμε την δυνατότητα να μεταβούν στην αντίστοιχη σελίδα τους ξενοδοχείου μας στο Trip Advisor ή ακόμα και στην αντίστοιχη εγγραφή μας στο Google Maps (Google My Business).
Εμείς από τη πλευρά μας θα προτείναμε Trip Advisor & Google Reviews μιας και οι κριτικές εκεί θεωρούνται πιο αξιόπιστες και έχουν μεγαλύτερη αξία.

Tip: Θα πρέπει να απαντάτε σε όλες τις κριτικές άμεσα και με καλή διάθεση.

3.Online Booking Engine

Θα πρέπει να υπάρχει μια αξιόπιστη πλατφόρμα Online Κρατήσεων συνδεδεμένη με την ιστοσελίδα του ξενοδοχείου σας. Πολλοί υποψήφιοι πελάτες βρίσκουν το ξενοδοχείο σας μέσω της booking.com και άλλων καναλιών. Αν τους παρέχετε με την ίδια ευκολία που τους παρέχει η booking.com μία κράτηση, τότε τους έχετε κερδίσει.

Σας προτείνουμε 3 αξιόλογα συστήματα online κρατήσεων για ξενοδοχεία  & channel managment systems (channel managers).

Book Online Now

https://bookonlinenow.net/

Web Hotelier

https://www.webhotelier.net/

Bookwize

https://www.bookwize.com

 

Tip: Μην ξεχάσετε να αναφέρετε ότι στην ιστοσελίδα σας έχουν εγγυημένα την χαμηλότερη τιμή από όλα τα υπόλοιπα κανάλια (booking.com, expedia.com κλπ).

 

4.Ειδικές Προσφορές (Special Offers)

Η δημιουργία πακέτων προσφορών είναι απαραίτητη ιδιαίτερα τις περιόδους χαμηλής ζήτησης (low seasons).

Τα πιο συνηθισμένα πακέτα είναι:

Early booking Offer

Όταν η κράτηση αφορά ημερομηνίες αρκετά αργότερα από την ημερομηνία που γίνεται η κράτηση.

Long Stay Offer

Όταν η κράτηση αφορά μεγάλες, σε διάρκεια, κρατήσεις.
Για να ορίσετε την δική σας Long Stay Offer απλά υπολογίστε τον μέσο όρο των κρατήσεων σας και αυξήστε τις μέρες κράτησης κατά 40-60%.
Πχ. Αν ο μέσος όρος είναι μία εβδομάδα, η Long Stay προσφορά σας θα πρέπει να εφαρμόζετε σε κρατήσεις που έχουν διάρκεια 2 εβδομάδες ή και περισσότερο.

Non Refundable

Στην συγκεκριμένη προσφορά ο επισκέπτης, σε περίπτωση ακύρωσης δεν δικαιούται επιστροφή χρημάτων.

Περισσότερα για προσφορές & holiday packages, σε ιστοσελίδες ξενοδοχείων, θα μιλήσουμε σε επόμενα άρθρα μας.

Σημείωση:

Μην διστάσετε να προσθέσετε τα συγκεκριμένα στοιχεία και σε ιστοσελίδες ενοικιαζόμενων δωματίων και βιλών. Η λογική είναι σχεδόν ίδια εκτός από το 4ο στοιχείο «Προσφορές» που θα πρέπει να χρησιμοποιηθεί κατάλληλα και με γνώμονα πάντα την διαθεσιμότητα του καταλύματος.

Share