Επικοινωνία
go creations black go creations white
26610 43434 [email protected]ns.gr
[email protected]
18 Δεκ, 2019

7 τεχνικές για να αυξήσετε τις απευθείας κρατήσεις του ξενοδοχείου σας

Author

Άγγελος Μπολοβίνος

Share

Time Χρόνος ανάγνωσης 2’

Ο ανταγωνισμός στον χώρο των online κρατήσεων είναι αδιαμφισβήτητα μεγάλος, και ο σύγχρονος επιχειρηματίας απαιτείται να είναι συνεχώς ενήμερος για τις τάσεις της αγοράς. Για αυτό και εμείς στην go creations προσπαθούμε να σας ενημερώνουμε για όλα όσα μπορούν να ωφελήσουν την επιχείρησή σας.

τεχνικές για να αυξήσετε τις απευθείας κρατήσεις του ξενοδοχείου σας

Σε αυτό το blog post σάς παρουσιάζουμε επτά δοκιμασμένες τεχνικές για την αύξηση των απευθείας κρατήσεων του ξενοδοχείου σας!

1.Εξασφαλίστε χαμηλότερη τιμή σε σχέση με τα OTAs (Booking.com, HomeAway, Hotels.com, Airbnb)

Πλέον, το rate parity (όρος ίδιων τιμών σε όλα τα κανάλια) δεν ισχύει, οπότε υπάρχει αυτή η δυνατότητα. Προσοχή, όμως, διότι η μεγάλη διαφορά στην τιμή εγκυμονεί κινδύνους. Αν, για παράδειγμα, η τιμή που δίνετε στην ιστοσελίδα σας είναι κατά πολύ μειωμένη σε σχέση με την τιμή που δίνετε σε κάποιο κανάλι (π.χ. booking.com), τότε ρισκάρετε το κανάλι που συνεργάζεστε να σας «τιμωρήσει», εμφανίζοντας το κατάλυμά σας χαμηλά στα αποτελέσματα. (Περισσότερα για τα OTAs)

2.Σύστημα Online Κρατήσεων

Δώστε τη δυνατότητα στους επισκέπτες να κάνουν κράτηση ακριβώς όπως και στα OTAs. Nα δουν, δηλαδή, live τη διαθεσιμότητα και να πληρώσουν απευθείας με την πιστωτική τους κάρτα, έτσι όπως έχουν συνηθίσει με τις μεγάλες μηχανές κρατήσεων. (Δείτε τα οφέλη των συστημάτων online κρατήσεων)

3.Channel Manager

Με τη βοήθεια ενός επαγγελματικού Channel Manager μπορείτε να προβληθείτε σε περισσότερα κανάλια, αποφεύγοντας τις διπλοκρατήσεις και έχοντας πάντα τον πλήρη έλεγχο των καταλυμάτων σας. (Περισσότερα για το Channel Manager)

4. Eιδικές προσφορές & εκπτώσεις

Οι προσφορές αυτές καλό είναι να ισχύουν μόνο για τους επισκέπτες της ιστοσελίδας σας και να είναι σε ισχύ για περιορισμένο χρόνο. Έτσι, ο υποψήφιος πελάτης νιώθει πως αν δεν κλείσει το δωμάτιο αμέσως, ίσως όταν επιστρέψει να έχει χάσει την προσφορά. Το λεγόμενο FOMO (Fear of Missing Out).

5.Περιορίστε τον διαθέσιμο αριθμό δωματίων

Οι σημειώσεις “2 δωμάτια ακόμη στον ιστότοπό μας” που αναγράφονται  όταν κάποιος ψάχνει για ένα δωμάτιο, αποδεδειγμένα ωθούν τον επισκέπτη να πάρει μια γρήγορη απόφαση κι, ως εκ τούτου, αυξάνουν τις κρατήσεις.

6.Δώστε τους επιπλέον κίνητρα

Κίνητρα όπως early check-in, late check-out και ένα δωρεάν ποτό κατά την άφιξη, έχει αποδειχθεί πως ενισχύουν αρκετά την απόφαση των επισκεπτών να κάνουν απευθείας κράτηση από τον δικό σας ιστότοτπο.

7.Κάντε τους να νιώσουν ασφάλεια

Ένας ιστότοπος που δείχνειαλλά και  είναι ασφαλής συμβάλλει πολύ στο να επιλέξει ο επισκέπτης να κλείσει τη διαμονή του απευθείας με εμάς.

Αυτό το πετυχαίνουμε κυρίως με την ενεργοποίηση ενός πιστοποιητικού ασφαλείας (SSL) καθώς και με τη χρήση ασφαλών μεθόδων πληρωμών, που κυρίως παρέχονται από τα επαγγελματικά συστήματα online κρατήσεων για ξενοδοχεία.

Αυτές είναι κάποιες από τις τεχνικές που μπορείτε να εφαρμόσετε άμεσα, με σκοπό την αύξηση των απευθείας κρατήσεων. Είναι σημαντικό να παραμένετε ενημερωμένοι για όλες τις τάσεις της αγοράς και να βρίσκεστε μπροστά από τον ανταγωνισμό, υιοθετώντας έτσι τις συνήθειες ενός early adopter επιχειρηματία.

Tags

Share

Author

Άγγελος Μπολοβίνος