Β΄Κύκλος για αιτήσεων το πρόγραμμα e-lianiko που προβλέπει επιδότηση μικρομεσαίων επιχειρήσεων για τη δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος με κόστος έως 5.000 ευρώ και κάλυψη έως 100%.
Προθεσμία υποβολής πρότασης έως 29 Σεπτεμβρίου 2021.
Στη go creations δημιουργούμε custom e-shops για κάθε τύπο επιχείρησης. Η εμπειρία μας στην κατασκευή άρτιων e-shops και οι ολοκληρωμένες υπηρεσίες προώθησης και υποστήριξης που προσφέρουμε εγγυώνται την επιτυχία του νέου σας εγχειρήματος.
Ενημερωθείτε για τις προϋποθέσεις και τη διαδικασία υποβολής φακέλου και ξεκινήστε άμεσα!
Διαβάστε την πρόσκληση του Β΄Κύκλου του προγράμματος e-Λιανικό
Οι στόχοι, το κοινό και φυσικά το εμπόρευμα κάθε επιχείρησης διαφέρουν. Για αυτό σχεδιάζουμε e-shops προσαρμοσμένα στις ανάγκες κάθε επιχείρησης. Με αυτόν τον τρόπο βοηθάμε τους επιχειρηματίες να επιτύχουν τους στόχους τους και να διαχειριστούν τις επιχειρήσεις τους αποτελεσματικά.
Χρησιμοποιούμε όλα τα διαθέσιμα εργαλεία και τεχνικές του digital marketing για να προωθήσουμε τα e-shops και τα προϊόντα τους στο κατάλληλο κοινό.
Με τη χρήση αυτοματισμών και εξειδικευμένων εργαλείων κάνουμε τα e-shops πιο αποτελεσματικά και τη διαχείρισή τους ευκολότερη.
Από τη δράση e-λιανικό μπορούν να επωφεληθούν οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις λιανεμπορίου.
Δείτε περισσότερα εδώ
Θα χρειαστεί να καταθέσετε πλήρη φάκελο με την επενδυτική πρόταση και τα στοιχεία της επιχείρησής σας. Αυτό θα το αναλάβουν οι συνεργάτες μας της ΤΟΠΟΣ ΑΕ – Σύμβουλοι Επιχειρήσεων.
Για να ξεκινήσετε το δικό σας e-Shop θα χρειαστείτε:
Αναλαμβάνουμε:
Ο χρόνος που χρειάζεται είναι περίπου 35 εργάσιμες ημέρες.
Το κόστος δημιουργίας ενός e-Shop κυμαίνεται από €4.000 έως €10.000 ανάλογα με τα χαρακτηριστικά του.
Το κόστος συντήρησης ενός e-shop κυμαίνεται από €60 έως €150/μήνα ανάλογα των αριθμό των προϊόντων, την επισκεψιμότητα του e-shop αλλά και των ιδιαίτερων τεχνικών χαρακτηριστικών του.
Οι διαθέσιμοι τρόποι είναι οι εξής: Πληρωμή κατά την παράδοση (αντικαταβολή), πληρωμή με τραπεζική μεταφορά, πληρωμή με πιστωτική/χρεωστική κάρτα και πληρωμή με Paypal.
Οι τρόποι προώθησης που προτείνουμε σε ένα e-Shop ποικίλουν ανάλογα με το κοινό-στόχο αλλά και τα προϊόντα του. Για παράδειγμα, αν έχουμε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα οπτικών ειδών και θέλουμε να πουλήσουμε τα προϊόντα μας εντός Ελλάδας, θα μπορούσαμε να τα προωθήσουμε μέσω Skroutz, Best Price, Facebook, Instagram & Google Ads.
Ναι, αναλαμβάνουμε την πλήρη διαδικασία σύνδεσης του ηλεκτρονικού σας καταστήματος με Skroutz, Bestprice καθώς και στην πλατφόρμα μόδας Glami.
Όχι δεν υπάρχει κανένας απολύτως περιορισμός στον αριθμό προϊόντων. Καλό θα ήταν βέβαια να γνωρίζουμε τον αριθμό που σκέφτεστε να έχετε στο eshop σας ώστε να σας προτείνουμε την κατάλληλη λύση.
Η εισαγωγή προϊόντων είναι αρκετά απλή και υπάρχει από εμάς η κατάλληλη καθοδήγηση, εκπαίδευση αλλά και υποστήριξη σε όποιο πρόβλημα κι αν προκύψει.
Τα προϊόντα μπορούν να εισαχθούν στο e-shop και με μαζική εισαγωγή (excel, csv) με αποτέλεσμα να γλιτώνετε πολύ χρόνο.
Ναι, το e-Shop σας θα είναι συμβατό με τον κανονισμό GDPR, με την προϋπόθεση ότι θα αναλάβει ο κατάλληλος συνεργάτης την σύνταξη των νομικών κειμένων.
Ναι θα μπορεί να συνδεθεί με το ERP σας. Η διαδικασία διαρκεί περίπου 20 εργάσιμες ημέρες και το κόστος αυτής της εργασίας διαμορφώνεται αφού πρώτα αναλύσουμε τις τεχνικές προδιαγραφές και απαιτήσεις του ERP σας.
Ναι, αναφέρεται ότι θα γίνεται έλεγχος ιστορικότητας για την απόδειξη του πότε υλοποιήθηκαν τα e-Shop.
Χρειάζεται τα e-Shop που θα δημιουργηθούν να είναι με πλήρη συμμόρφωση με τις ελέγξιμες Οδηγίες για την Προσβασιμότητα του Περιεχομένου του Ιστού έκδοση 2.0 σε επίπεδο προσβασιμότητας τουλάχιστον «ΑΑ» (WCAG 2.0, level ΑΑ).
Δεν είναι επιλέξιμες οι δαπάνες φωτογράφησης των προϊόντων προωθητικών ενεργειών, όπως συμμετοχή σε e-market places, google ads, SEO, κλπ.
Όχι, η αυτόματη μετάφραση ηλεκτρονικού καταστήματος, δεν είναι επιλέξιμη για την κάλυψη της λειτουργίας του σε δύο γλώσσες.
Το ηλεκτρονικό κατάστημα πρέπει να διαθέτει λειτουργίες παραγγελειοληψίας (πραγματοποίηση on-line παραγγελίας) , αποθήκης (προβολής διαθεσιμότητας αποθέματος) και πραγματοποίησης ασφαλών ηλεκτρονικών πληρωμών.
Είναι δεκτά στη Δράση τραπεζικά περιβάλλοντα και 3rd party providers τυπου: viva wallet, paypal, skrillex, stripe, 2checkout κ.α.