
Με την πανδημία του COVID-19 να έχει προκαλέσει μεγάλη αστάθεια στις παγκόσμιες αγορές και με την τουριστική βιομηχανία να είναι η πρώτη που έχει πληγεί, η Marketing Greece προχώρησε σε μια καμπάνια εξωστρέφειας και κοινωνικής ευθύνης του ελληνικού τουρισμού, με το slogan “Till then, #staysafe”.
Σκοπός της καμπάνιας είναι η συνέχιση της επαφής των ελληνικών επιχειρήσεων με το διεθνές ταξιδιωτικό κοινό, μέσω του μηνύματος ότι οι καλύτερες ημέρες έρχονται, αλλά πως μέχρι τότε πρέπει να μείνουμε ασφαλείς.
Για τον σκοπό αυτό, η Marketing Greece προσφέρει στις τουριστικές επιχειρήσεις δωρεάν φωτογραφικό υλικό από όμορφες γωνιές της χώρας μας, με το slogan “Till then, #staysafe”, και τις προτρέπει να το μοιραστούν με το κοινό τους.
Δείτε περισσότερα στην ιστοσελίδα της Marketing Greece