Επικοινωνία
go creations black go creations white
26610 43434 [email protected]
[email protected]
17 Mar, 2021

Δημιουργία e-shop – 7 οφέλη για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις

Author

Αλέξης Κορωνάκης - Ασπιώτης

Marketing

Share

Time 3'

Το internet αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς μας. Είτε ψάχνουμε τη συντομότερη διαδρομή προς τον προορισμό μας, είτε κάνουμε τις αγορές μας, πλέον όλα είναι online.

Ειδικά την περίοδο της πανδημίας παρατηρούμε μια μαζική μεταστροφή του κοινού στις online αγορές.

Τώρα λοιπόν είναι η καταλληλότερη περίοδος για εσάς τους επιχειρηματίες να κατανοήσετε τα οφέλη του ηλεκτρονικού επιχειρείν και να μεταφέρετε την επιχείρησή σας στο διαδίκτυο.

1.Μεγαλύτερο κοινό-στόχος

Ένα από τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματα του ηλεκτρονικού εμπορίου και συγκεκριμένα ενός e-shop είναι ότι «μεταφέρει» την επιχείρησή σας σε μέρη που το φυσικό σας κατάστημα δεν θα μπορούσε να έχει παρουσία. Έτσι, με ένα e-shop μπορείτε να κάνετε πωλήσεις από μια τοποθεσία σε ένα ευρύ κοινό που μπορεί να βρίσκεται οπουδήποτε.

2. Αύξηση τζίρου

Καθώς το γεωγραφικό εύρος δράσης της επιχείρησής σας αυξάνεται, παράλληλα αυξάνεται και ο αριθμός των πωλήσεων και του τζίρου που κάνετε.

3. Ο ρόλος των μηχανών αναζήτησης

Το να απευθυνθείτε στο κοινό σας γράφοντας emails, κάνοντας τηλεφωνήματα και γενικά η προσπάθεια να προωθήσετε τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας είναι μια απαιτητική διαδικασία. Ένα e-shop όμως προσφέρει πολλά εργαλεία και αυτοματισμούς που κάνουν την προώθηση της επιχείρησής σας ευκολότερη. Αρκεί να αναλογιστείτε πως μεγάλο ποσοστό των επισκεπτών σας θα προέρχεται από τις μηχανές αναζήτησης. Το κοινό θα έχει αναζητήσει συναφή προϊόντα/υπηρεσίες με τα δικά σας, και θα επισκεφτεί το e-shop σας αφού σας βρει στα αποτελέσματα αναζήτησης.

4. Χαμηλά λειτουργικά κόστη

Ένα από τα προφανή πλεονεκτήματα ενός e-shop είναι ότι δεν χρειάζεται να διαθέτετε κατάστημα σε όλες τις περιοχές στις οποίες θέλετε να πουλήσετε τα προϊόντα σας. Έτσι εξοικονομείτε χρήματα από τη δημιουργία και λειτουργία ενός ακόμη καταστήματος, καθώς αποφεύγετε έξοδα όπως ενοίκια, μισθοί και άλλα πάγια.

5. Ενίσχυση της φήμης

Ως μια μικρομεσαία επιχείρηση με φυσικό κατάστημα είναι δύσκολο για εσάς να αξιοποιήσετε την εκτίμηση των πελατών σας προς τα προϊόντα/υπηρεσίες σας, ώστε να επηρεάσετε νέους πελάτες. Ένα ηλεκτρονικό κατάστημα όμως μπορεί να δεχτεί τις αξιολογήσεις των πελατών μέσα από διάφορες πλατφόρμες στις οποίες η πρόσβαση είναι ελεύθερη και τις οποίες μπορείτε να μοιραστείτε με το κοινό-στόχο της επιχείρησής σας.

6. Ευελιξία στη λειτουργία κα την εξυπηρέτηση

Όταν πλέον η επιχείρησή σας θα είναι online θα μπορείτε να δέχεστε παραγγελίες και να εξυπηρετείτε του πελάτες σας 24 ώρες τη μέρα 7 ημέρες την εβδομάδα. Κάτι που φυσικά είναι αδύνατο για ένα φυσικό κατάστημα.

7. Παρακολούθηση εξέλιξης παραγγελίας και διαχείριση αποθέματος

Η online παρακολούθηση ενός προϊόντος και η εξέλιξη της παραγγελίας είναι ίσως ένα από τα κύρια πλεονεκτήματα ενός e-shop. Είστε σε θέση να ενημερώνεστε άμεσα για την κατάσταση του αποθέματός σας, ειδικά όταν το προϊόν έχει πλέον ανατεθεί στην εταιρία courier για παράδοση. Επίσης γνωρίζεται που βρίσκεται το προϊόν και πότε θα παραδοθεί στον πελάτη. Φυσικά μπορείτε να παρακολουθήσετε τη διαθεσιμότητα συγκεκριμένων προϊόντων ώστε να κάνετε τις απαραίτητες ενέργειες.

 

 

Όπως βλέπουμε, τα πλεονεκτήματα του ηλεκτρονικού εμπορίου και συγκεκριμένα ενός e-shop είναι πολλά. Με ένα e-shop εξοικονομείτε χρόνο και ενέργεια ενώ μπορείτε να πουλήσετε τα προϊόντα σας σε ένα τεράστιο κοινό σε όλο τον κόσμο. Συγκρινόμενο με άλλες επιχειρήσεις, ένα e-shop είναι πολύ πιο αποδοτικό από οικονομικής άποψης. Ελαχιστοποιώντας τα λειτουργικά κόστη και αυξάνοντας τις πωλήσεις μέσω αποτελεσματικότερης στόχευσης, ανοίγετε νέους ορίζοντες για την επιχείρησή σας.

Tags

Share

Author

Αλέξης Κορωνάκης - Ασπιώτης

Marketing