Στην σύγχρονη εποχή, η πρώτη εντύπωση που αφήνει ένα ξενοδοχείο στους επισκέπτες του συχνά δημιουργείται από την ιστοσελίδα του. Για αυτό η κατασκευή ενός σύγχρονου website αποτελεί έναν σημαντικό παράγοντα για την επιτυχία του. Ας δούμε παρακάτω γιατί μια σύγχρονη ιστοσελίδα είναι το κλειδί για την επιτυχία του ξενοδοχείου σας.
1. Πρώτη Εντύπωση
Συνήθως η πρώτη επαφή που έχει ένας δυνητικός επισκέπτης με το ξενοδοχείο σας είναι η ιστοσελίδα σας. Μια σύγχρονη και καλοσχεδιασμένη ιστοσελίδα ενισχύει την εικόνα του ξενοδοχείου σας, δίνοντας την εντύπωση ενός επαγγελματικού και αξιόπιστου καταλύματος, με υψηλού επιπέδου υπηρεσίες. Αντιθέτως όμως μια ιστοσελίδα που δεν ακολουθεί τις σύγχρονες τάσεις, μπορεί να δημιουργήσει αρνητική εντύπωση στους επισκέπτες, με αποτέλεσμα να αναζητήσουν εναλλακτικές επιλογές για τη διαμονή τους.
Η εύκολη πρόσβαση σε σημαντικές πληροφορίες όπως η πολιτική ακυρώσεων, οι όροι και οι προϋποθέσεις του ξενοδοχείου, καθώς και η δυνατότητα άμεσης επικοινωνίας με την υποστήριξη πελατών είναι σημαντική για την δημιουργία εμπιστοσύνης στους επισκέπτες. Όταν οι χρήστες έχουν γρήγορη και εύκολη πρόσβαση σε αυτές τις πληροφορίες, νιώθουν ασφαλής και ενημερωμένοι. Παράλληλα η κατασκευή ενός σύγχρονου website θα πρέπει να αντανακλά απόλυτα την εταιρική ταυτότητα του ξενοδοχείου, δημιουργώντας μια αρμονική εικόνα που ταιριάζει στον σχεδιασμό και το ύφος του καταλύματός σας, προσφέροντας μια ολοκληρωμένη εμπειρία που ενισχύει την επαγγελματική εικόνα του.
2. Mobile-first Σχεδιασμός
Πλέον η χρήση κινητών συσκευών αποτελεί ένα σημαντικό μέρος της καθημερινότητας σχεδόν κάθε ανθρώπου, αυτό σημαίνει ότι αρκετοί χρήστες προτιμούν να πραγματοποιήσουν κρατήσεις μέσω αυτών. Έτσι ένα website που δεν είναι φιλικό προς τις κινητές συσκευές χάνει άμεσα ένα μεγάλο ποσοστό επισκεπτών. Ο Mobile-first σχεδιασμός επικεντρώνεται στις κινητές συσκευές από την αρχή του σχεδιασμού της ιστοσελίδας, εξασφαλίζοντας ένα άριστο user experience. Με αυτό τον τρόπο η ιστοσελίδα σας προσαρμόζεται απευθείας σε κινητά και tablet, διευκολύνοντας τις κρατήσεις και την πλοήγηση από οποιαδήποτε συσκευή.
Με τον Mobile-first σχεδιασμό εκτός από την βελτίωση της εμφάνισης και λειτουργικότητας σε μικρότερες οθόνες, αυξάνεται η ταχύτητα φόρτωσης της ιστοσελίδας ενισχύοντας έτσι την κατάταξη της στις μηχανές αναζήτησης (SEO).
To San Antonio Corfu Resort αποτελεί ένα παράδειγμα Mobile-first ξενοδοχειακής ιστοσελίδας της οποίας επιμεληθήκαμε την κατασκευή και τον σχεδιασμό. Η ιστοσελίδα διαθέτει έναν κομψό και σύγχρονο σχεδιασμό, με καθαρές γραμμές και μια αρμονική παλέτα χρωμάτων που αποπνέει ηρεμία. Οι σελίδες περιέχουν φωτογραφίες, οι οποίες αναδεικνύουν την φυσική ομορφιά του καταλύματος, ενώ η οργάνωση του περιεχομένου προσφέρει μια ευχάριστη εμπειρία στον χρήστη ανεξάρτητα από ποια συσκευή θα επιλέξει να την επισκεφτεί.
3. Online Κρατήσεις και Διαδραστικότητα
Ένα σύγχρονο website δεν πρέπει απλά να πληροφορεί τους επισκέπτες του αλλά και να διευκολύνει την διαδικασία κρατήσεων. Με την επιλογή ενός σύγχρονου συστήματος online κρατήσεων, οι πελάτες είναι σε θέση να ελέγξουν την διαθεσιμότητα, να επιλέξουν δωμάτιο και να ολοκληρώσουν την κράτηση τους εύκολα και άμεσα, μειώνοντας τον χρόνο και την προσπάθεια που απαιτείται από αυτούς. Αυτό αφήνει μια ευχάριστη εμπειρία στον πελάτη και πολλές φορές τον οδηγεί στο να ξανά επιλέξει το κατάλυμά σας.
Επίσης με ένα σύγχρονο σύστημα κρατήσεων έχετε την δυνατότητα να προσφέρετε εξατομικευμένες δυνατότητες στους πελάτες σας όπως, ειδικές προσφορές ή επιπλέον υπηρεσίες που μπορούν να προστεθούν στην κράτηση, για παράδειγμα μεταφορές ή γεύματα. Με την ευκολία ακύρωσης ή τροποποίησης της κράτησης μέσα από έναν πίνακα ελέγχου ενισχύει την εμπειρία του χρήστη. Επιπλέον, ενσωματώνοντας ασφαλής τρόπους πληρωμής, προσφέρετε στον χρήστη σιγουριά και ενισχύεται η αξιοπιστία του ξενοδοχείου σας. Όλες αυτές οι λειτουργίες παρέχουν μια ολοκληρωμένη εμπειρία που κάνουν τους πελάτες να θέλουν να επιστρέψουν.
Το Melina Bay Hotel χρησιμοποιεί το σύγχρονο σύστημα κρατήσεων της webhotelier. Tο σύστημα κρατήσεων της webhotelier είναι σχεδιασμένο να βοηθά τα ξενοδοχεία να αυξήσουν τις άμεσες κρατήσεις και τα έσοδά τους. Επιτρέπει δηλαδή στους πελάτες να πραγματοποιούν κρατήσεις απευθείας από την ιστοσελίδα του καταλύματος, προσφέροντας μια μοναδική και εξατομικευμένη εμπειρία. Δίνει έτσι την δυνατότητα στους χρήστες να ενημερώνονται για τις ημερομηνίες, τον αριθμό των ατόμων, την διαθεσιμότητα, τα δωμάτια και τις τιμές εύκολα και γρήγορα.
4. Channel Manager
Το Channel Manager είναι ένα σημαντικό εργαλείο για τα ξενοδοχεία, καθώς βοηθά στην στον διαμοιρασμό των διαθέσιμων δωματίων σε πολλαπλές πλατφόρμες όπως OTAs, Global Distribution Systems (GDSs) και μηχανές αναζήτησης. Με αυτό το εργαλείο οι τιμές, οι πληροφορίες και η διαθεσιμότητα ενημερώνονται αυτόματα σε όλα τα κανάλια όταν γίνεται μια κράτηση, και έτσι αποφεύγονται προβλήματα όπως οι διπλοκρατήσεις και τις αλλαγές στις τιμές.
Το Channel Manager μπορεί να λειτουργήσει είτε μόνο του είτε σε συνδυασμό με το σύστημα κρατήσεων του ξενοδοχείου. Με την χρήση του channel manager το ξενοδοχείο μειώνει τον χρόνο και τα λάθη στην διαχείριση κρατήσεων. Ένα δημοφιλές λογισμικό Channel Manager είναι το primalres το οποίο σε συνδυασμό με το σύστημα κρατήσεων της webhotelier βοηθούν τα ξενοδοχεία να οργανώνουν καλύτερα τις πωλήσεις τους.
5. Πολυγλωσσική Υποστήριξη
Στις σύγχρονες ιστοσελίδες ξενοδοχείων, η υποστήριξη πολλών γλωσσών είναι αναγκαία για την προσέγγιση και εξυπηρέτηση διεθνούς κοινού. Η δυνατότητα πλοήγησης και αναζήτησης πληροφοριών στη γλώσσα του επισκέπτη ενισχύει την εμπειρία χρήσης, κάνοντας την πιο φιλική και προσιτή. Οι χρήστες έτσι έχουν την δυνατότητα να εντοπίσουν εύκολα και άμεσα πληροφορίες για τις υπηρεσίες, τις τιμές και τις προσφορές του ξενοδοχείου, χωρίς να δημιουργείται δυσκολία στην κατανόηση των πληροφοριών.
Η ενσωμάτωση πολλαπλών γλωσσών δεν δίνει μόνο την δυνατότητα προσέλκυσης νέων πελατών αλλά ενισχύει και την εικόνα του ξενοδοχείου ως ένα επαγγελματικό κατάλυμα που ενδιαφέρεται και για τις ανάγκες των διεθνών επισκεπτών του. Με αυτό τον τρόπο αυξάνεται η αίσθηση φιλοξενίας από επισκέπτες, κάνοντας τους πελάτες να νιώθουν ότι γίνονται κατανοητοί, αφού εξυπηρετούνται στην δική τους γλώσσα. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα είναι την αύξηση της ικανοποίησης των πελατών, η οποία με τη σειρά της μπορεί να οδηγήσει σε περισσότερες άμεσες κρατήσεις και θετικές αξιολογήσεις.
Η πολυγλωσσική υποστήριξη που προσφέρει το Odysseus Hotel Corfu αποτελεί σημαντικό πλεονέκτημα που αναβαθμίζει την εμπειρία των χρηστών, καθώς παρέχει τη δυνατότητα επιλογής της γλώσσας του ιστότοπου σε τρεις διαφορετικές γλώσσες. Με αυτόν τον τρόπο, διευκολύνεται η πλοήγηση των χρηστών και αυξάνεται η ελκυστικότητα του ξενοδοχείου σε διεθνές κοινό, συμβάλλοντας στην ενίσχυση της θετικής φήμης και των κριτικών.
6. Βελτιστοποίηση για Μηχανές Αναζήτησης (SEO)
Ένα σύγχρονο website που είναι σωστά διαμορφωμένο για τις μηχανές αναζήτησης (SEO) εμφανίζεται υψηλότερα στα αποτελέσματα αναζήτησης. Αυτό σημαίνει ότι προσελκύει περισσότερους επισκέπτες οργανικά, χωρίς να χρειάζεται να ξοδεύετε συνεχώς χρήματα σε διαφημίσεις. Μια αποτελεσματική στρατηγική SEO περιλαμβάνει την χρήση κατάλληλων λέξεων-κλειδιών που ανταγωνίζονται τη σχετική αναζήτηση των χρηστών, εξασφαλίζοντας ότι το περιεχόμενο της σελίδας σας ανταποκρίνεται στις προτιμήσεις τους.
Το SEO συμβάλλει επίσης στην μείωση της ταχύτητας φόρτωσης της σελίδας σας, ένα σημαντικό χαρακτηριστικό, καθώς οι χρήστες προτιμούν την γρήγορη πρόσβαση στο περιεχόμενο μιας ιστοσελίδας χωρίς καθυστερήσεις. Η σωστή επιλογή των meta titles και meta descriptions είναι επίσης σημαντική, διότι αυτά τα στοιχεία επηρεάζουν την πρώτη εντύπωση που έχουν οι επισκέπτες στην σελίδα σας όταν εμφανίζεται στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Η εφαρμογή μιας ολοκληρωμένης στρατηγικής SEO δεν περιορίζεται μόνο στην επιλογή των σωστών λέξεων κλειδιών ή metadata. Περιλαμβάνει επίσης την δημιουργία ποιοτικού περιεχομένου που απαντά στις ερωτήσεις και τις ανάγκες των χρηστών. Έτσι με την εφαρμογή αυτών των πρακτικών, το website σας μπορεί να βελτιώσει την θέση που έχει στα οργανικά αποτελέσματα στις μηχανές αναζήτησης, προσελκύωντας νέους πελάτες. Αυτό ενισχύει την απήχηση και την επιτυχία του ξενοδοχείου σας.
7. Social Media
Η ενσωμάτωση των social media της επιχείρησης στην ιστοσελίδα σας, ενισχύει την επικοινωνία και την αλληλεπίδραση με τον πελάτη, καθώς δημιουργεί μια πιο άμεση σχέση μαζί του. Με την γρήγορη πρόσβαση στις κοινωνικές σελίδες, οι επισκέπτες έχουν την δυνατότητα να ενημερωθούν για προσφορές, κριτικές και εκδηλώσεις του ξενοδοχείου σας. Η εύκολη πρόσβαση σε αυτές τις ενημερώσεις, σε συνδυασμό με κάποια εποχιακή προσφορά ή εκδήλωση μπορούν να ενθαρρύνουν την δημιουργία κρατήσεων. Επιπλέον μέσα από τα like και τα σχόλια που αφήνει ένας ευχαριστημένος πελάτης στα κοινωνικά δίκτυα αυξάνεται η εμπιστοσύνη του καταλύματος απέναντι σε έναν επισκέπτη, καθώς δημιουργείται μια εικόνα αξιοπιστίας για την επιχείρησή σας.
Σημαντικό ρόλο στην αλληλεπίδραση με τους επισκέπτες σας και την προώθηση του ξενοδοχείου σας, έχει η σωστή στρατηγική Digital Marketing. Στοχευμένες καμπάνιες μέσω των Google Ads και Social Media μπορούν να προσελκύσουν νέο κοινό. Μια καλά σχεδιασμένη καμπάνια Google Ads, σας δίνει την δυνατότητα να στοχεύετε κοινό με συγκεκριμένα δημογραφικά στοιχεία και αναζητήσεις, αυξάνοντας τις πιθανότητες για νέους πελάτες που αναζητούν σχετικές υπηρεσίες που προσφέρει το ξενοδοχείο σας.
Συνεπώς, η ενσωμάτωση των social media στη σελίδα σας και η χρήση σωστής στρατηγικής digital marketing είναι απαραίτητη προϋπόθεση για την αύξηση της αλληλεπίδρασης του ξενοδοχείου με τους επισκέπτες του.
8. “Billboard Effect”
Το “Billboard Effect” αφορά το φαινόμενο στο οποίο ένας ταξιδιώτης βλέπει πληροφορίες σχετικά για ένα ξενοδοχείο σε μια πλατφόρμα OTA (Online Travel Agency), όπως είναι η Booking.com ή το Expedia, και στην συνέχεια επισκέπτεται την επίσημη ιστοσελίδα του ξενοδοχείου για να βρει περισσότερες πληροφορίες και να ολοκληρώσει την κράτηση.
Τα ξενοδοχεία επιλέγουν την πρακτική πωλήσεων μέσα από τα ΟΤΑs για να αυξήσουν την αναγνωρισιμότητά τους, αν και οι προμήθειες που χρεώνουν αυτές οι πλατφόρμες αποτελούν σημαντική μείωση των εσόδων τους.
Για να αποφύγει αυτές τις απώλειες το ξενοδοχείο σας πρέπει να εκμεταλλευτεί το Billboard Effect και να αυξήσει τις όσο το δυνατόν περισσότερο τις άμεσες κρατήσεις.
Συνήθεις πρακτικές για να αποφύγετε τις χρεώσεις των ΟΤΑs είναι:
- Η αναβάθμιση της ιστοσελίδας του ξενοδοχείου σας, ώστε να αναδεικνύει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο το κατάλυμα για να προσελκύει νέους πελάτες και να ενθαρρύνει τις απευθείας κρατήσεις.
- Να προσφέρει κίνητρα στους πελάτες για άμεσες κρατήσεις όπως, εκπτώσεις ή δωρεάν αναβαθμίσεις.
- Ενσωμάτωση επιλογής για αλλαγή γλώσσας και νομίσματος.
- Διαρκή ενημέρωση των καταχωρήσεων και πληροφοριών στα ΟΤΑs.
Συμπέρασμα
Πλέον η κατασκευή ενός σύγχρονου website αποτελεί προϋπόθεση για τα ξενοδοχειακά καταλύματα και όχι πολυτέλεια. Από την δημιουργία μιας θετικής πρώτης εντύπωσης εώς τη βελτίωση της εμπειρίας του χρήστη με mobile-first σχεδιασμό, online-κρατήσεις, και ενσωμάτωσης social media, η ποιότητα της ιστοσελίδας σας έχει άμεση σχέση με τις κρατήσεις και την εικόνα του ξενοδοχείου σας.
Μια καλοσχεδιασμένη ιστοσελίδα που χρησιμοποιεί σύγχρονες τεχνολογίες, όπως ο Mobile-first σχεδιασμός και ένα εξελιγμένο σύστημα κρατήσεων, ενισχύει την εμπειρία των επισκεπτών και διευκολύνει την αλληλεπίδραση μαζί τους. Η σωστή διαμόρφωση του SEO συμβάλλει σημαντικά στην καλύτερη κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης, προσελκύοντας περισσότερους οργανικούς επισκέπτες. Η ενσωμάτωση online συστημάτων κρατήσεων, social media και πολυγλωσσικής υποστήριξης βελτιώνει την εξυπηρέτηση των πελατών και ενισχύει την εμπιστοσύνη τους, κάνοντάς τους πιο πιθανό να επιστρέψουν ή να σας προτείνουν σε άλλους.
Επιπλέον, η σωστή στρατηγική Digital Marketing σε συνδυασμό τις καμπάνιες Google ads, ενισχύει την προβολή του ξενοδοχείου σας και συμβάλλει στην αύξηση των άμεσων κρατήσεων. Η χρήση Channel Manager και η εκμετάλλευση του “Billboard Effect” συμβάλλουν στην προσέλκυση διεθνούς κοινού και στην μείωση των εξαρτήσεων από τις πλατφόρμες OTAs. Με το σύνολο αυτών των παραγόντων και τη τακτική αναβάθμιση και βελτίωση της ιστοσελίδας σας, το ξενοδοχείο σας μπορεί να παραμείνει ανταγωνιστικό και να προσελκύσει νέους πελάτες.
Αν είστε έτοιμοι να αναβαθμίσετε την ιστοσελίδα του ξενοδοχείου σας, επικοινωνήστε με την gocreations!